Zwroty i reklamacje

 

ZWROT

Klient  ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Warunkiem niezbędnym przyjęcia zwrotu jest:

1. Niezwłoczne odesłanie produktu nieużywanego i czystego,  

na adres:

Marita Bobko

Plac Kościuszki 12

50-028 Wrocław

tel: 533.546.046

2. Załączenie dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny),

3. Dołączenie formularza zwrotu, z danymi kontaktowymi i numerem konta.

Oferujemy unikatowe produkty, występują tylko w kilku egzemplarzach. Tym samym prosimy o nie zwlekanie ze zwrotami, gdyż ktoś inny może czekać na tą rzecz.

 

Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Zwrotu wpłaty dokonywany jest w ciągu 10 dni od daty otrzymania zwrotu. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności.

 

REKLAMACJA

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy info(małpa)maritabobko.com lub telefoniczny 533.546.046

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl